• Pri la sekcio
• Publikaĵoj de la sekcio
• Etikedoj de la sekcio
Pri la sekcio
En la unua duono de la 20-a jarcento ĉi tiu kulturo finfine estis detruita fare de la sociaj kaj politikaj kataklismoj de tiu epoko kaj, plej grave, fare de marŝo de la industria civilizo. Tamen multon el ĝi esploristoj sukcesis dokumenti kaj nuntempe profesiuloj kaj entuziasmuloj veturadas en forajn vilaĝojn, kie oni povas trovi restaĵojn de ĝi.
Virinoj, venintaj al diservo dum la festo de Transfiguriĝo, surhavas la tradiciajn vestojn kun ponjova. Rjazana provinco, aŭgusto de 2006./Vk.com
Ĉi tiu konservita heredaĵo montras al ni kulturon, kies aspekto estas nekonata al averaĝa moderna homo kaj tute ne similas kutimajn kliŝeojn, kiujn oni en la mondo asocias kun Rusio. Ĝi montras, ke en sia malfacila vivo rusaj kamparanoj ĉiam havis idealojn de belo. Ĉi tiuj idealoj enkorpiĝis en diversaj formoj – en festotagaj virinaj vestaĵoj, kiujn oni konservis en familioj kaj transdonis de unu generacio al alia; en kantoj, kiuj akompanis kiel ĉiutagajn, tiel ankaŭ specialajn farojn.
«Kun kantoj de virinoj ruso estas vindata, edzigata kaj entombigata» – ĉi tiu diraĵo de Nikolaj Gogol plej bone ilustras rolon, kiun kantoj havis en la kamparana vivo. Multaj rusaj komponistoj, de Miĥail Glinka ĝis Igor Stravinskij, inkludis melodiojn de popolkantoj en siajn verkojn. Ĉi tiun kanton «Как по садику» («Kiel en ĝardeneto...») Igor Stravinskij uzis en baleto «La Fajra Birdo».
Projekto Admiru Internacional celas, ke pli da homoj konatiĝu kun ĉi tiu heredaĵo. Ĝis nun la mondo konis nur belon fare de elstaraj kreantoj el Rusio – verkistoj, komponistoj, arkitektoj. Nun ĝi ekkonu ankaŭ la belon, kreitan de ordinaraj homoj.
• Etikedoj de la sekcio